ÄNTLIGEN

Sitter här med den färdiga c-uppsatsen, och det känns så himla bra. Handledaren här säger att det är mer d-uppsats standard än c-uppsats och det får man väl ta som en komplimang. Vilket slit det var, både jag och tjejen jag skrivit tillsammans med har lagt ner åtskilliga timmar på vårt projekt. Nu när man ser det färdiga resultatet, känns det värt varenda timme och kaffekopp framför datorn. Vi ska ha vår framläggning hemma i Linköping den 19 december, jag tar examen den 9 januari, så nu vet ni det. Linköping 9 januari! Det är då det händer. Men jag är klart med allt arbete här nere, ska snart gå och lämna in uppsatsen till handledaren här nere. Efter det ska jag kopiera lite uppgifter jag gjort till praktiken här och skicka till en annan lärare. Sen blir det till att åka in till Perth och gå ut och äta god mat och dricka vin ikväll.

Tänker tillbaka på terminen. Jag är så glad att jag åkte även om det har varit tufft och inneburit mycket extraarbete. Nu längtar jag efter er där hemma och A. Önskar han var hemma i Linköping nu och inte någonstans i Afghanistan.



Länge sen jag stod här, North West trip i början av terminen

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till en jätteduktig tjej

Kram

2008-11-14 @ 07:13:05
Postat av: Tina

Grattis vännen, vad duktig du har varit :) Vad har ni skrivit om?? Snart ses vi säkert! Kram kram

2008-11-14 @ 09:19:49
URL: http://www.nogg.se/tinan8
Postat av: ronny capion

Hej!

Grattis!

kram

2008-11-14 @ 11:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0