BLICKAR HEMÅT

Har varit en tuff dag på praktiken idag, det är så mycket nya rutiner som jag inte är van vid. Måste säga att jag föredrar det svenska systemet på avdelningarna, sjuksköterskans uppgifter är mer avgränsade och tydliga där. Men men, bara att bita ihop och ta det som en erfarenhet. Jag får öva på min engelska och patienterna är hur trevliga som helst. Alla älskar att kommentera hur kallt det är i Sverige och är avundsjuka på att vi verkligen har vinter när det ska vara vinter.

Nu i eftermiddag ska jag plugga lite, skriva på min uppsats samt fixa lite arbete ang praktiken. Hade även tänkt hinna med att ta en fika med Charlotte. Vi är båda ganska tröta på skolan nu, och det är rätt skönt att bara sitta och prata lite.



Bilden är från Stirling Ranges

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej! Tusen tack för vykortet! Kom igår. Mycket uppskattat av de små! Ha det så bra och kämpa på med praktiken, inte länge kvar nu...Kram Liselott

2008-11-04 @ 08:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0