GODMORGON

Godmorgon till er hemma i Sverige. Jag har just kommit hem från praktiken, ätit lunch, duschat och ska snart bege mig till Perth för att träffa en av mina svenska lärare som är här på besök. Ska bli skönt att prata lite svenska, har märkt att jag börjat glömma av mig och min svenska är betydligt sämre faktiskt. Får se om ni märker någon skillnad när jag kommer hem. Snart bara tre veckor kvar, och snart bara en vecka kvar tills jag beger mig ut på äventyr igen, tjoho.

Nu börjar jobbet med att sortera ut vad man ska ta med sig hem, och vad man ska slänga. Måste provpacka väskan också så jag är säker på att jag får plats med allt. 

Japp, det var den senaste uppdateringen här ifrån. Inte så rolig, men det händer inte så mkt kul här för tillfället. Såg just på TV att det verkar som om Obama vinner, grattis till honom och till resten av världen!
Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: ronny capion

Hej!

Japp räknar dagarna!

kram

2008-11-05 @ 08:19:08
Postat av: Anonym

Håll ut Malena, snart är du klar med både uppsats och praktik!!! Fotoutställningen ni var på var i Shlm för ett tag sedan sedan och jag håller med dig - man blir beklämd av att så tydligt se hur illa det är ställt med Moder jord. Kram från Marie-Louise

2008-11-05 @ 22:27:20
Postat av: rose-marie capion

Kommer du ihåg mantrat; keep the eye on the target, nu är det i sikte och snart är du där.

2008-11-06 @ 20:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0