HÄR ÄR JAG

Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen de senaste dagarna. Jag tycker det är jättekul att ni kikar förbi iallafall för att kolla om det kommit upp något nytt inlägg. Det är studievecka här nu inför sluttentorna (jag har redan gjort min) och internetuppkopplingen är jättedålig eftersom alla sitter hemma och pluggar och försöker använda nätet.
Själv sitter jag och pysslar med uppsatsen, och ska snart gå och äta frukost. I eftermiddag och kväll har jag praktik, är nästan klar med kompendiet jag måste fylla i till praktiken, nu ska jag få min handledare att titta på det och skriva under att jag är godkänd.
Fick kort från mormor igår, hon önskade mig lycklig hemresa. Snart är det dags, jag har faktiskt bara fyra dagar kvar här med praktik sen åker jag iväg från allt vad datorer och skola heter på äventyr, sen väntar hemfärden till Sverige. 

Här kan ni läsa lite info om min kommande resa mellan Alice Springs och Darwin: Cloud 9

Kommentarer
Postat av: Lena

Känns bra att du snart är hemma. Kramar från Värmland

2008-11-12 @ 10:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0