HUSGÄST

Det har flyttat in en spindel på vår toalett. Den är cirka 7 cm stor och har långa läskiga ben. Jag hade hoppats på att den skulle flytta ut frivilligt eftersom jag helst vill slippa närkontakt. En av mina flatmates som är från Australien hävdar bestämt att den inte är giftig och att jag inte får döda den eftersom den tydligen äter flugor. Men jag har tröttnat, jag gillar inte att något med åtta ögon sitter och kollar på mig när jag är på toaletten. Så nu funderar jag på att ta till drastiska metoder, som att kasta en toarulle på den. Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: sara

huh. anna har sagt att hon vill ha ett husdjur. Julklappen fixad?

2008-11-07 @ 18:11:21
Postat av: rose-marie capion

Var försiktig, det kan vara en lyckospindel. Och för övrigt är vi djurvänner i vår familj, inte djurplågare.

2008-11-07 @ 22:46:17
Postat av: rose-marie capion

Man kan ha läskiga ben och vara jättesnäll iallafall.

2008-11-07 @ 22:47:46
Postat av: Lena





Eftersom den tydligen bor på din toa så får du väl tänka som när man är hos doktorn: ja,ja han har väl sett nåt sånt tidigare kanske efter några års tittande. Kramar från Lena, Göte och Tuva

2008-11-08 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0