BADKLÄDER MED

Godmorgon. Vi håler på att packa det sista, sen blir det lite frukost innan vi tar bussen ner till Freo för att ta färjan till Rottnest. Vädret verkar bli härligt idag och badkläderna är nerpackade.
Vad förvånad jag blev över att inlägget igår fungerade, internet var jättedåligt så jag stängde ner efter 20 min när inlägget aldrig kom upp. Det är nog det sämsta här, internet, fungerar så dåligt att det påverkar studierna ibland. Men men, tre veckor kvar sen är jag fri.
Ha en bra vecka allihopa. Vi hörs till helgen när vi är tilbaka.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Roligt läsa att ni har det så bra!! Hälsa A.

Kram från Marie-Louise

2008-10-22 @ 21:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0