LITE ENSAM

Ikväll är en sådan kväll när man bara känner sig ensam. Funderar på vad jag vill göra efter examen, var jag vill jobba någonstans. Har lite hemlängtan, men egentligen är jag mest trött på att plugga. Lite trött på att ha folk runt omkring mig hela tiden, vi är fem stycken som delar på ganska liten lägenhet och lägg sen till pojkvänner mm som kommer och går här, suck.  Längtar hem till min egen säng och mitt eget kylskåp. Nä, nu ska jag krypa i säng. Hoppas jag vaknar på rätt sida imorgon.



Söt hund, som jag gärna hade tagit med till lägenheten

Kommentarer
Postat av: Tina

Kämpa på, det e inte långt kvar nu!! Vi får ha en välkommen hem myskväll sen ok :) Kramis

2008-10-01 @ 17:48:46
URL: http://www.nogg.se/tinan8
Postat av: Rose-Marie Capion

Tänker på dig varje dag, är så glad att du tar dig tid att blogga. Ska lämna bidrag till Läk.utan.gräns. KRAM

2008-10-01 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0