SOMMAR

Igår kom sommaren hit, dygnstemperaturen är säkert nästan 10 grader varmare än bara för några dagar sedan. Ingen vår, bara pang, så var det sommar. Men jag klagar inte, har längtat efter lite strandväder. Idag har jag och Charlotte varit inne i Perth och köpt julklappar och souvenirer, lika bra att passa på. Kommer att ha fullt upp sen när jag går på praktik och sen reser jag ju runt sista veckorna.



Bell Tower nere vid Swan River i Perth



Om några timmar åker jag ut till flygplatsen för att hämta A, längtar. Det är så länge sedan vi sågs. Ska bli kul att visa honom hur jag har det här, och sen resa runt lite. Hoppas strandvädret håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0